Problemy z urządzeniem
W sytuacji, gdy pojawią się problemy z urządzeniem mogą Państwo skorzystać z naszych gotowych poradników:
Kontakt z serwisem
Jeśli jednak nie znajdą Państwo rozwiązania, mogą Państwo zwrócić się do nas bezpośrednio przez stronę serwisową:
STRONA SERWISU INTERSELL
Za pośrednictwem tej strony mogą Państwo skontaktować się z nami w celu rozwiązania problemu z urządzeniem lub innym przedmiotem zakupionym w naszym sklepie. Mogą Państwo również za pośrednictwem tej strony poinformować nas o chęci zgłoszenia urządzenia na serwis. Wówczas będą tam Państwo otrzymywać od nas informacje dotyczące stanu urządzenia, diagnozy, kosztów i czasu naprawy. Będą też mogli skontaktować się z nami.
Wysyłka na serwis
Gdy zdecydują Państwo o wysyłce urządzenia na nasz adres:
ul. Sosnowa 2B, 55-300 Szczepanów
wskazane jest wypełnienie deklaracji, która jest dostępna w formacie PDF (DO POBRANIA TUTAJ). Deklarację mogą Państwo wydrukować i załączyć do paczki lub wypełnić za pośrednictwem np. Adobe Acrobat Reader i wbudowanej w niego funkcji "Wypełnij". Wówczas taki PDF może zostać wysłany na nasz adres mailowy serwis@intersell.pl.
Mogą też Państwo zgłosić urządzenie za pośrednictwem naszej strony serwisowej (link). Wówczas nie jest konieczne wypełnianie dokumentu PDF.
Pełny opis serwisu dostępny pod adresem: