Zobacz nasze Aukcje



Problemy z urządzeniem

Wiele usterek mogą Państwo rozwiązać samodzielnie. Tutaj znajdą Państwo artykuły dotyczące najczęstszych z nich:

Serwis spawarki

Serwis po otrzymaniu spawarki przeprowadza usługę czyszczenia i konserwacji sprzętu. Obejmuje ona kompleksowe wyczyszczenie przestrzeni roboczej oraz okolic silników, uchwytów i wnętrza spawarki m.in. z odpadów powstałych przy spawaniu (włókien, lakieru, osłonek), a także regulację i kalibrację parametrów pracy oraz weryfikację jakości spawów przy użyciu reflektometru.

Usługa ta dotyczy każdej spawarki, którą otrzymuje nasz serwis. Jej koszt wynosi 200 zł.

Serwis urządzenia

Oferujemy usługę naprawy i konserwacji urządzeń zakupionych u nas. W szczególności dotyczy to spawarek DVP oraz cleaverów.

Gdy pojawi się problem z Państwa urządzeniem lub narzędziem zakupionym u nas, mogą Państwo skontaktować się z nami na kilka sposobów:

  • Bezpośrednio przez stronę serwisową: 

    STRONA SERWISU INTERSELL

    Jest to polecany przez nas sposób. Kontakt odbywa się za pomocą systemu ticketowego. Pozwala on nie tylko na opisanie problemu, ale także załączenie plików w postaci zdjęć, nagrań itp. Po każdej naszej odpowiedzi otrzymują Państwo kopię wiadomości na podany adres mailowy. Mają też Państwo łatwy dostęp do swoich pozostałych zgłoszeń. Gdy zdecydują się Państwo na kontakt przez stronę serwisu NIE JEST WYMAGANE DOŁĄCZANIE KARTKI ZE ZGŁOSZENIEM SERWISOWYM ANI INNYCH KARTEK OPISUJĄCYCH PROBLEM. Chyba że wysyłają do nas Państwo kilka narzędzi i żadne z nich nie posiada numeru seryjnego, wówczas zalecamy wskazanie, który problem dotyczy którego narzędzia. 

  • Poprzez adres e-mail:

    serwis@intersell.pl

Wysyłka na serwis

Adres na który należy wysłać urządzenie to:

ul. Sosnowa 2B, 55-300 Szczepanów

Jeśli zgłoszenia dokonali Państwo przez nasz system ticketowy, mogą Państwo pominąć opis dotyczący wypełniania deklaracji PDF.

Jeżeli kontakt odbywał się mailowo, z pominięciem systemu ticketowania, wskazane jest wypełnienie deklaracji, która jest dostępna w formacie PDF (LINK DO POBRANIA TUTAJ). Deklarację mogą Państwo wydrukować i załączyć do paczki lub wypełnić za pośrednictwem np. Adobe Acrobat Reader i wbudowanej w niego funkcji "Wypełnij". Wówczas taki PDF może zostać wysłany na nasz adres mailowy:

serwis@intersell.pl

W przypadku wypełnienia dokumentu należy zaznaczyć, czy usługa ma być realizowana w ramach gwarancji.

Zgłaszający wypełnia pola poniżej "WYPEŁNIA ZGŁASZAJĄCY":

  1. Nabywca,
  2. Przedmiot zgłoszenia i nr seryjny,
  3. Opis wady/usterki - krótko opisać na czym polega wada/usterka. Jeśli usterka dotyczy spawarki, wskazane jest załączenie włókien z informacją, że są one przeznaczone do testów serwisowych,
  4. Zawartość paczki - co zawierać będzie paczka, która zostanie wysłana na serwis (np. spawarka, cleaver, walizka, uchwyty itp.).

Pola poniżej "WYPEŁNIA SERWIS" są uzupełniane przez nasz serwis. 

Jeśli nie wypełnią Państwo dokumentu oraz nie dokonają zgłoszenia internetowego, nasz serwis wypełni ten dokument za Państwa. Prosimy jednak zawsze opisać dokładnie na czym polega problem. Wszelkie zdjęcia, nagrania itp. mogą Państwo również wysłać na nasz adres mailowy. Nie wymagamy drukowania zdjęć.

Czas naprawy

Czas naprawy uzależniony jest od rodzaju awarii. W przypadku, gdy wymagane jest odesłanie urządzenia do producenta, czas naprawy zależny jest zarówno od producenta, jak i czasu wysyłki (od nas do producenta i od producenta do nas).

Naprawa w naszym serwisie trwa do 5 dni roboczych. Czas ten może wydłużyć się o konieczność sprowadzenia uszkodzonej części od producenta. 

Urządzenia zastępcze

W przypadku, gdy dojdzie do awarii Państwa urządzenia, nasz sklep oferuje urządzenia zastępcze, które mogą Państwo otrzymać odpłatnie na czas naprawy. W naszej ofercie znajdują się spawarki (OFS, DVP) oraz reflektometry (PalmOTDR).